You are here: Home // Pengumuman, Teknik Sulaman Manik // ANNOUNCEMENT: KARNIVAL WANITA PUCHONG

ANNOUNCEMENT: KARNIVAL WANITA PUCHONG

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA TO ALL,


KAMI AKAN BERADA DI KARNIVAL

WANITA PUCHONG, BT 14, PADA:


TARIKH : 5 JULAI 2009 (AHAD)

MASA : 9.00 am – 5.30 pm

TEMPAT : DEWAN SERBAGUNA MPSJ

BATU 14, PUCHONG


AKTIVITI SENIJAHITAN.COM:


  • BELAJAR TEKNIK2 BE “ON THE SPOT” DENGAN KADAR BAYARAN DARI SERENDAH RM 5


  • JUALAN MANIK2 MIYUKI, PELBAGAI LABUCI, STONES & ALATAN SULAMAN

TEMUI KAMI DI SANA!

Tags: ,

4 Responses to " ANNOUNCEMENT: KARNIVAL WANITA PUCHONG "

  1. sya says:

    mcm kak nak tahu harga dan cara-cara jahitan manik dgn kemas .kak klu boleh nak beli cara borong..kak tiggal kat kedah

    Reply this comment

  2. jun says:

    rin, saya yg kira dh tau memanik ni pon masih nk belajar lagi kak imass kita ni…sbb, lg byk kita belajar, lg byk yg rupanya yg kita x tau! beljarlah hingga ke negara china..hihihi

    Reply this comment

  3. Rin says:

    Salam perkenalan. Saya teringin sangat nak pegi karnival ni, kononnya nak borong apa2 lah yang patut. Malangnya, tak dapat lah atas sebab2 tertentu. Saya ni budak baru belajar (beginner), from zero ni, tapi baru nak blajar sendiri2 je. Terima kasih kerana tunjukkan teknik2 jahitan manik.

    Reply this comment

    Imass Reply:

    rin,

    dah went to ur blog. keep up the gud work. akak start dulu pun camtu gak, compile sndiri.

    Reply this comment

Leave a Reply

Designed by ImassBeads. Powered by WordPress.