You are here: Home // Rekaan // Lagi Design

Lagi Design

Salam.

Ni ade lagi skit…gamba2 baju yg dah siap dijahit untuk dikongsi bersama-sama.

Yang kat bawah ni baju adik. Recently jahit masa lepas raya.

ros-bud_ayu.jpg

Untuk baju adik ni kite gabungkan teknik tali air, rose bud ngan slanting. Daun tu kite pakai teknik tali air. tambahkan wane pink skit..kasi highlight kat situ. Untuk ros bud tu, tgh bunge kite jaitkan teknik 3 serangkai.  Pastu baru le dikelilingkan dengan manik lain untuk jadikan kudup bunge rs ni. Simple je..

Ni kat hujung tangan baju kurung kite masa raya 2006..tgn-baju-ijau.jpg

Yang ni, kite pakai teknik tali air & stem. Pastu in between the flower kite jahitkan secara rawak manik2 silinder. Kasi penuh ruang.

Lain2 baju cutomer yg pernah mendapatkan khidmat menjahit dr kite tak dpt nak captured. Dah terlepas…nak dptkan balik dah kene collect plak….heehee..

insya allah lepas ni kite uploadkan lagi skit..

Tags:

2 Responses to " Lagi Design "

  1. ros says:

    asalamualaikum jahitan manikn labuci memang berkualiti

    Reply this comment

    Imass Reply:

    ros

    waalikumussalam, tq ros. beaders lain pun ape kurangnye.

    Reply this comment

Leave a Reply

Designed by ImassBeads. Powered by WordPress.