Sharing Corner

Assalamu’alaikum and greeting to all BE fans

MISSION

To Inculcate Knowledge Sharing Among Beads Embroidery’s (BE) Fans, Beaders, Newbies, Gurus and Leaders

OBJECTIVES

The “Sharing Corner” objectives are to:

  • Provide a platform for knowledge sharing in BE
  • Develop a circle of beadworks sharing community
  • Create motivation to inculcate creative and innovative beaders

BEADWORKS:

Posted Date: 15 Oct 2008

Embroided By: Ros

Techniques Used/ Name of Design: Jelujur – Manik Tabur

Feedbacks:

“puas ati gak sbb ni kan 1st time sy buat..tp senget2 gak la…tak sama tebal…combination kaler dia pun sy suke…
tgk dr jauh nmpk cantek jer..tp tgk dekat2 tak berapa nk kemas..sbb baju tu 2 lapis…dlm nye satin n yg jait manik tu kt kain chiffon..nipis..so nmpak le benang2 yg kt dlm tu…tp sy mmg puas ati la kak…thhx la atas tunjuk ajar akak tu..nnti nak try wat kt baju lain :D

39 Responses to " Sharing Corner "

  1. julia says:

    Kalau ada boleh kak imass emailkan jadual untuk saya

    Reply this comment

  2. julia says:

    Untuk bulan june nanti ada ke kelas sulaman manik?

    Reply this comment

  3. syamsiah says:

    assalammualaikum….bagaimana caranya untuk saya agar dapat belajar cara sulaman dan menjahit manik dari asas?saya berminat untuk belajar

    Reply this comment

  4. Imass says:

    biena,

    salam sejahtera to u too..akan dijadualkan utk kelas tahun hadapan. nnti kite announce ye. anything contact 0166197488

    Reply this comment

  5. biena says:

    salam sejahtera kak,

    Dekat sabah tiada cawangan kah?sangat berminat untuk belajar ni…tq

    Reply this comment

  6. Imass says:

    akma

    balancing in penggunaan warna dan material kena ade. eventhough simple make sure sulaman u balance.

    Reply this comment

  7. akma sabri says:

    Assalamualaikum…
    akk sy berminat nk jahit crumbles..ade tips2 dia x?..
    nk jahit smple2 je..nk pkai tok raye.. =)

    Reply this comment

  8. atie says:

    salam kak imass….saya pun nk belajar jahit manik…ade buat kelas lg x??..saya tnggal kt area cheras, kajang.

    Reply this comment

  9. Imass says:

    anne,

    waalaikumussalam.. kat klang. bole visit http://www.kedai-manik.com utk koleksi pelbagai manik.

    Reply this comment

Leave a Reply

Designed by ImassBeads. Powered by WordPress.